woensdag 11 november 2009

Bloggen!

Het begin is er. Het is jammer dat mijn profielfoto bij het volgen er niet op kwam. Het bestand bleek te groot te zijn van de PC van de bieb. Nu ben ik zo'n mystery gast. Mogelijk lukt dat op mijn eigen PC dat wel. Verder valt er nog heel veel te ontdekken. Ontdek de blog, bloggen.

Omdat mijn profiel geen foto is ga ik mijn blog maar wat opleuken.
Dit is onze puppy, genaamd Nessie. Vernoemd naar het meer Loch Ness. Onze kleine "lieve" monster. op deze foto is hij ongeveer 12 weken oud. Ik ben al met hem 1 keer naar de puppy-cursus geweest. Dat was wel heavy voor hem. Hij was bang en bijna niet vooruit te branden. Heel eigenaardig. Thuis wordt ik buiten bijna vooruit getrokken. Dat betekent dat we nog veel moeten leren.

4 opmerkingen:

  1. Zo'n beestje moet nog veel meer leren dan 23 dingen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Margreet,

    Wat een schattig hondje heb je daar.

    groeten,
    Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een poepie!
    ik zou haast ook weer een klein puppy'tje nemen,
    maar helaas tijd ontbreekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inmiddels heb je er ook een foto van je zelf op gekregen zie ik, mét hondje.
    Groet, Els

    BeantwoordenVerwijderen